با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و جبران کاهش نشستهای چهره به چهره صورت گرفت: ایجاد گروههای مجازی تامین اجتماعی با مخاطبان برای تقویت هم افزائی ، درک متقابل و تداوم تعاملات
جارستان: با هدف تقویت و تداوم بخشیدن به تعاملات دوسویه با شرکای اجتماعی با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی ، کانال های گفتمان مجازی تامین اجتماعی با بیمه شدگان ، کارفرمایان و بازنشستگان توسط اداره کل فرهنگی اجتماعی این سازمان راه اندازی گردید . به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین
جارستان: با هدف تقویت و تداوم بخشیدن به تعاملات دوسویه با شرکای اجتماعی با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی ، کانال های گفتمان مجازی تامین اجتماعی با بیمه شدگان ، کارفرمایان و بازنشستگان توسط اداره کل فرهنگی اجتماعی این سازمان راه اندازی گردید .
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان با توجه به اینکه بهرهمندی هدفمند از ابزارهای فضای مجازی فرصتهای کم نظیری را به لحاظ تعمیق و گسترش تعاملات فیمابین، همافزایی و همکاری مبتنی بر درک متقابل در راستای پیشبرد و تحقق اهداف از پیش تعیین شده در بستر تعاملات فرهنگی و اجتماعی به دست خواهد داد که منطبق با سیاست ها و رویکردهای عالی سازمان تامین اجتماعی به لحاظ توسعه همکاری ها و ارتباطات سازنده با شرکای اجتماعی می باشد. از اینرو بدنبال شیوع بیماری کرونا و محدودیت ها و تنگناهای بهره مندی از روش های ارتباطی چهره به چهره با مخاطبان و از سویی ضرورت تداوم و تعالی تعاملات و ارتباطات اجتماعی و فرهنگی با تشکلها و کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استانی سراسر کشور، کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران ، خانه صنعت- معدن و تجارت ایران، اتاق اصناف ایران، اتاق تعاون ایران، کنفدراسیون صنعت ایران، کانون عالی هماهنگی شوراهای اسلامی کار، مجمع عالی نمایندگان کارگران، کانون عالی انجمن های صنفی کارگران سراسر کشور، کانون کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی مرکز، اتحادیه کانون پیشکسوتان جامعه کارگری، انجمن صنایع ایران، اتاق بازرگانی- صنایع- معادن و کشاورزی ایران و اتاق بازرگانی- صنایع- معادن و کشاورزی تهران، به همت اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی 4 کانال گفتمان مجازی تامین شامل: گروه گفتمان تامین و بازنشستگان، گروه گفتمان تامین و بیمه شدگان، گروه گفتمان تامین و صنوف و گروه گفتمان تامین و کارفرمایان راه اندازی گردیده است.
اشتراک گذاری تجربیات، دستاوردها و توانمندی های اجرایی طرح و پیگیری اهم مطالبات و انتظارات در حوزه مسائل بیمه ای، درمانی و رفاهی، بهره مندی از آخرین اخبار و اطلاعات مراجع و مراکز مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور، پیگیری و رفع مسائل و مشکلات درون حوزه ای از مراجع سازمانی در ۴ گروه موصوف از جمله اهداف مد نظر این کانال به شمار می رود.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰